Локальний наказ про невідкладні заходи у зв’язку з надзвичайною ситуацією, спричиненою коронавірусом

Скачайте локальний наказ керівника медзакладу про заходи, що необхідно провести у зв’язку з Covid-19, та адаптуйте до умов роботи вашого закладу

Антикризовий онлайн-марафон ➤ ВЗЯТИ УЧАСТЬ

Комунальне некомерційне підприємство
«Зразківська міська лікарня № 2» Зразківської міської ради

НАКАЗ

30.03.2020

м. Зразків

№ 135

Про невідкладні заходи
у зв’язку з надзвичайною ситуацією,
спричиненою коронавірусом

На виконання окремих пунктів Національного плану протиепідемічних заходів щодо запобігання занесення на територію України гострої респіраторної хвороби, спричиненої COVID-19, згідно з листом ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» від 03.03.2020 № 1010, наказу Міністерства охорони здоров’я України «Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)» від 28.03.2020 № 722, наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Методичних рекомендацій розрахунку кількості (запасу) засобів індивідуального захисту необхідних для забезпечення медичних працівників в період спалаху інфекційних хвороб із невизначеними шляхами передавання та інфікування» від 17.02.2020 № 366,

✅✅✅ Доступ до березневих номерів журналів — відкритий!

НАКАЗУЮ:

1. Створити штаб реагування на надзвичайну ситуацію, спричинену коронавірусом в складі з функціями:

_________ директор (загальне керівництво)

_________ медичний директор (безперервність надання медичної допомоги)

_________ заст. директора з адміністративно-господарської діяльності (координація роботи штабу реагування на надзвичайну ситуацію)

_________ заст. директора з технічних питань (моніторинг служб підтримки та забезпечення охорони)

_________ заст. директора з економічних питань (забезпечення термінових закупівель)

_________ заст. директора з правових питань (юридичний супровід системи управління)

_________ головна медсестра (забезпечення ізоляційно-обмежувальних заходів та заходів безпеки)

Пандемія: як організувати роботу закладу

_________ головний бухгалтер (фінансове забезпечення невідкладних заходів, управління пожертвами)

_________ начальник відділу кадрів (менеджмент кадрових ресурсів)

_________ зав. відділу аудиту та аналітики (збір даних та звітність відповідно до Національних стандартів)

_________ начальник охорони праці та метрології (забезпечення правил охорони праці та при необхідності термінового ремонту обладнання)

_________ лікар-епідеміолог (забезпечення навчання персоналу заходам безпеки)

_________ зав. аптеки (логістика постачання виробів медичного призначення та медикаментів)

_________ сестра медична з дієтичного харчування (логістика постачання продуктів харчування)

_________ лікар-педіатр (керівник групи оперативно-епідемічного контролю)

_________ завідувач неврологічного відділення

_________ завідувач консультативної поліклініки

_________ завідувач відділення ЕМД

_________ завідувач педіатричного відділення № 2

_________ завідувач ІБВ (діагностичне) № 1

_________ завідувач ІБВ для дітей раннього віку № 2

_________ завідувач відділення для недоношених новонароджених дітей

_________ завідувач педіатричного відділення № 1

_________ завідувач відділення онкогематології та ендоскопічної хірургії

_________ завідувач хірургічного відділення № 1 (гнійної хірургії)

_________ завідувач хірургічного відділення № 2

_________ завідувач травматологічного відділення

_________ завідувач відділення черепно-лицьової хірургії

_________ завідувач відділення АІТ

_________ завідувач офтальмологічного відділення

_________ завідувач відділення патології новонароджених

_________ завідувач відділення АІТН

_________ завідувач пульмонологічного відділеня

_________ завідувач травмпункту

_________ завідувач оперблоку

_________ завідувач КДЛ

_________ завідувач рентгенкабінету

_________ завідувач фізіотерапевтичного відділення

_________ завідувач ЦСВ

_________ завідувач відділення УЗД та КФД

2. Затвердити та ввести в дію «Алгоритм дій персоналу відділення ЕМД з виявлення випадку захворювання на COVID-19»

Строк виконання: з 11.03.2020

3. Затвердити план-схему перепрофілювання ліжок на випадок виявлення коронавірусної інфекції на базі закладу.

4. Затвердити склад команд для лікування пацієнтів середнього ступеня важкості та догляду за ними, команд для лікування пацієнтів, що потребують інтенсивної терапії (РДС-синдром, септичний шок).

5. Призначити відповідальною за сортування хворих на базі відділення ЕМД зав. відділення ЕМД __________

6. Зав. відділення ЕМД ________:

6.1. Забезпечити проведення сортування хворих на вході у відділення ЕМД.

Строк виконання: з 10.03.2020

6.2. Визначити ізольовану зону очікування і огляду хворих з респіраторними симптомами.

Строк виконання: з 10.03.2020

6.3. Провести тренінги для лікарів відділення ЕМД щодо питань стандартизованого визначення випадку захворювання на коронавірус.

Строк виконання: до 11.03.2020

6.4. Забезпечити проведення ввіреним персоналом при виявленні хворого, який відповідає визначенню випадку як COVID-19 дій згідно з Алгоритмом для персоналу при виявленні випадку, підозрілого на коронавірусну інфекцію.

Строк виконання: з 11.10.2020

6.5. Забезпечити транспортування пацієнта з респіраторними проявами на госпіталізацію виключно за визначеним маршрутом, з обов’язковим одяганням маски на пацієнта та завчасним повідомленням приймаючого підрозділу.

Строк виконання: з 10.03.2020

6.6. Забезпечити повідомлення на рівень керівництва закладу про кожний випадок підозри на захворювання коронавірусом.

Строк виконання: негайно

6.7. Сумісно з лікарем-епідеміологом _______ провести навчання з підготовки всіх задіяних служб із виявлення, транспортування та госпіталізації пацієнта з коронавірусною інфекцією.

Строк виконання: до 13.03.2020

6.8. Провести розрахунок кількості тест-систем для експрес-діагностики коронавірусу, диференційної діагностики респіраторних синдромів: цито-тести «грип А, В» з розрахунку на 30 днів.

Строк виконання: до 12.03.2020

7. Керівнику неонатального центру ________:

7.1. Забезпечити закритий цикл діагностики та лікування хворих неонатального центру.

8. В. о. завідувача кабінету УЗД _________:

8.1. Забезпечити можливість проведення ультразвукової діагностики ургентним хворим на базі відділення ЕМД.

9. В. о. завідувача консультативної поліклініки ___________:

9.1. Тимчасово обмежити плановий прийом хворих.

Строк виконання: з 11.03.2020

Чи проводитимуть перевірки медзакладів під час карантину

9.2. Забезпечити реалізацію заходів щодо сортування хворих, що потребують ургентної госпіталізації.

Строк виконання: з 11.03.2020

9.3. Тимчасово обмежити госпіталізацію хворих з консультативної поліклініки.

Строк виконання: з 11.03.2020

9.4. Тимчасово обмежити направлення на проведення у закладі додаткових методів обстеження хворих з плановою патологією.

Строк виконання: з 11.03.2020

9.5. Забезпечити ізоляцію основного корпусу поліклініки від 6-поверхового корпусу.

Строк виконання: з 11.03.2020

9.6. Сформувати списки лікарів, сестер медичних, молодших медичних сестер, що будуть вивільнені від виконання основних функціональних обов’язків в результаті тимчасового звуження функцій поліклініки з метою можливості використання їх потенціалу для виконання інших функцій.

Строк виконання: до 12.03.2020

10. Заст. директора з адміністративно-господарської діяльності ____________:

10.1. Забезпечити інформування закладів охорони здоров’я І та ІІ рівня, спеціалізованих закладів ІІІ рівня надання медичної допомоги та населення області щодо режиму роботи закладу в умовах карантину.

11. Головній медсестрі _______:

11.1. Провести ознайомлення старших медичних сестер структурних підрозділів закладу з додатком 1 до листа ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» від 03.03.2020 № 1010 «Заходи з очищення та дезінфекції в закладах охорони здоров’я та у вогнищі коронавірусної інфекції» та забезпечити використання в роботі.

Строк виконання: до 12.03.2020

11.2. Розробити та впровадити СОП (проведення мікробіологічного дослідження на віруси респіраторної групи (забір матеріалів, упаковка матеріалу, транспортування) згідно з національними та міжнародними стандартами.

Строк виконання: до 13.03.2020

11.3. Провести повторно навчання і підготовку персоналу щодо стандартних операційних процедур, проведення мікробіологічного дослідження.

Строк виконання: до 12.03.2020

11.4. Провести навчання персоналу відділення ЕМД стандартним заходам безпеки та заходам безпеки для недопущення інфікування (контактні, крапельні, повітряні).

Строк виконання: до 13.03.2020

11.5. Розробити та затвердити форму Журналу обліку осіб, які перебували в контакті з носіями коронавірусної інфекції, яка б включала графи:

  • дата(и) контактів;
  • прізвище, ім’я, по-батькові;
  • адреса проживання;
  • контактний номер телефону;
  • дані моніторингу по дням (температура, наявність скарг).

Строк виконання: до 13.03.2020

Як провести повторний інструктаж з ОП в умовах карантину

11.6. Розробити СОПи поводження з білизною, відходами, кухонним інвентарем.

Строк виконання: до 11.03.2020

11.7. Розробити і впровадити стандарти очищення та дезінфекції транспорту закладу, на якому доставляються пацієнти в ЗОЗ (виїзні бригади).

Строк виконання: до 11.03.2020

11.8. Провести повторні заняття щодо гігієни рук для працівників.

Строк виконання: до 12.03.2020

11.9. Забезпечити можливість обробки рук спиртовмісним антисептиком в місцях найбільшого скупчення пацієнтів та відвідувачів.

Строк виконання: з 10.03.2020

11.10. Здійснити розрахунок кількості (запасу) засобів індивідуального захисту необхідних для забезпечення медичних працівників у період спалаху інфекційних хвороб із невизначеними шляхами передавання та інфікування.

Строк виконання: до 11.03.2020

12. Завідувачу діагностичного відділення __________:

12.1. Здійснити розрахунок необхідних медикаментів та виробів медичного призначення для надання медичної допомоги хворим з коронавірусом з розрахунку 20 ліжок – 30 днів.

Строк виконання: до 12.03.2020

13. Завідувачу відділу аудиту та аналітики _________:

13.1. Підготувати та забезпечити розміщення в зонах найбільшого скупчення пацієнтів нагадувань щодо необхідності дотримання гігієни рук, респіраторної гігієни та етикету кашлю:

  • «Маєш підвищення температури тіла, нежить і кашель?! Негайно повідом про це медичному реєстратору (медичній сестрі приймального відділення) »;
  • «Маєш респіраторні симптоми?! Надягни маску».

Строк виконання: до 12.03.2020

13.2. Провести розтиражування стандартів лікування пацієнтів з коронавірусом та забезпечення наявності їх на робочих місцях лікарів відділення ЕМД, ІБВ № 1 (діагностичного), відділення АІТ.

Строк виконання: до 12.03.2020

14. Завідувачу КДЛ _________:

14.1. Визначити потребу в основних необхідних матеріалах та ресурсах для забезпечення безперервної роботи лабораторії (закритий цикл), забезпечити їх постійну доступність (на 30 днів).

Строк виконання: до 12.03.2020

14.2. Забезпечити механізм швидкого надання результатів лабораторних даних лікарям, в т. ч. з застосуванням електронних методів зв’язку.

15. Заст. директора з технічних питань _________:

15.1. Забезпечити обмеження доступу до закладу відвідувачів.

Строк виконання: з 11.03.2020

15.2. Забезпечити наявність відповідних резервних пристроїв для постійної подачі води, електроенергії та кисню.

Строк виконання: до 13.03.2020

16. Сестрі медичній з дієтичного харчування ___________:

16.1. Здійснити розрахунки вартості харчування співробітників, що будуть задіяні в роботі команд з догляду та лікування пацієнтів з коронавірусною інфекцією (на 30 діб).

Строк виконання: до 13.03.2020

17. Голові тендерного комітету _________:

17.1. Забезпечити безперервне постачання продуктів харчування.

17.2. Узагальнити потребу закладу в додатковому фінансуванні для забезпечення надання медичної допомоги на випадок епідемії коронавірусу (медикаменти, вироби медичного призначення, деззасоби, засоби захисту персоналу, безперебійне забезпечення харчуванням на випадок ізоляції, лабораторні реактиви для забезпечення лабораторних обстежень в закритому циклі).

Строк виконання: до 12.03.2020

17.3. Звернутись на рівень ДОЗ листом щодо забезпечення додаткового фінансування для потреб у пункті 17.2.

Директор

Щаслива

О. В. Щаслива

Вища школа керівника медзакладу ► навчальні програми

Робота за програмою медичних гарантій у 2025 році

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді