Корисна таблиця
Що МОЗ радить медзакладу для успішного старту кампанії з вибору лікаря:
- Підключити заклад, який надає первинну медичну допомогу, до системи «Електронне здоров‘я»
- Призначити уповноважену особу, яка буде вносити дані у систему. Навчити її користуватися новим системним забезпеченням
Цим працівником може бути:
- Реєстратор
- Медсестра
- Лікар
- Попередити пацієнтів про необхідне для підпису декларацій:
- Паспорт
- Податковий номер
- Мобільний номер
- Свідоцтво про народження дитини (для обслуговування дитини)
- Подбати/перевірити справність технічного забезпечення:
- Комп’ютер
- Якісний і безперебійний доступ до інтернету
- Принтер
- Визначити процедуру підписання декларації з сімейним лікарем:
- Підписувати у звичному режимі роботи медичного закладу
- Визначити години підписування декларацій з сімейним лікарем
- Зробіть наліпку на видному місці, яка інформуватиме відвідувачів, що тут можна підписати декларацію про вибір сімейного лікаря.
Читайте: "Як оформити відмову вести пацієнта: документи і права лікаря"
Наліпка для інформування пацієнтів про можливість підписати декларацію з лікарем у закладі ПМД
Скачайте