Читайте:
Талон на прийом до лікаря: заповнюємо форму № 025-4/о
"Документація стоматологічного кабінету"
АНКЕТА
анонімного опитування пацієнтів
щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду
у стаціонарному відділенні, центрі
КЗ «Зразківський обласний онкологічний диспансер»
1. Чи задоволені Ви якістю обслуговування медичним персоналом приймального відділення при госпіталізації?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть причину:
2. Чи надав медичний персонал повну інформацію щодо правил перебування пацієнтів у лікувальному закладі під час Вашого надходження у стаціонарне відділення/центр?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть, яку саме інформацію Ви не отримали від медичного працівника:
3. Чи задоволені Ви професійним рівнем роботи медичної сестри ,(ПІБ медичної сестри), яка надавала сестринський (медичний) догляд?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть причину:
- Не ознайомили з правилами медсестринського догляду.
- Не повідомили можливі наслідки під час проведення медсестринського догляду.
- Невчасно здійснювали маніпуляції, процедури.
- Не повідомили достатньо інформації про проведені маніпуляції, процедури, обстеження, правила прийому ліків.
- Інше:
4. Чи задоволені Ви роботою молодшого медичного персоналу (санітарки)?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть причину:
- Персонал грубий, байдужий, не враховує побажання пацієнта.
- У палаті та санвузлі прибирають недостатньо часто.
- Інше:
Читайте: "Недовіра у медичному колективі: як побудувати професійні взаємини правильно?"
5. Чи задоволені Ви умовами перебування у закладі?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть причину:
- Палату прибирають неякісно.
- Неможливо проводити гігієнічні процедури.
- Не влаштовує зовнішній вигляд палати та оснащення у ній.
- Немає постільної та натільної білизни, рушників.
- Інше:
6. Чи задоволені Ви організацією лікувального харчування?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть причину:
- Незадовільний санітарний стан приміщення буфету.
- Невчасно роздають готові страви.
- Інше:
Читайте: "Картка працівника, який підлягає попередньому (профілактичному) медичному огляду"
7. Чи достатньо Вам інформації, яку надала медична сестра щодо проведення лікувальних та діагностичних процедур, призначених лікуючим лікарем у відділенні/центрі?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть причину:
8. Чи мають медичні працівники відділення/центру відповідний зовнішній вигляд (медична шапочка, халат, відповідне взуття тощо)?
- так
- ні
Якщо «ні», вкажіть, що саме не відповідає вимогам:
Вкажіть, що на Вашу думку необхідно для поліпшення медсестринського обслуговування у відділенні/центрі:
- збільшити кількість медичного персоналу по догляду;
- поліпшити облаштування приміщень для обслуговування пацієнтів (ванна, душ), місць відпочинку;
- збільшити час для спілкування з пацієнтами;
- встановити систему двостороннього аудіозв’язку — переговорні пристрої «пацієнт — медична сестра».
Ваші побажання щодо поліпшення роботи медичних сестер, молодших медичних сестер (санітарокприбиральниць):
Дякуємо за Ваші відповіді!
Анкета є добровільною.
Відомості, отримані при обробці даних анкети, будуть використані для вдосконалення сестринського (медичного) догляду.
Заступник головного лікаря
з медсестринства Іщенко О. М. Іщенко
Скачайте анкету анонімного опитування пацієнтів
Актуальне в журналі «Управління закладом охорони здоров'я»:
Що таке «графологія», або Підбираємо персонал за почерком
«Написаного пером не витягнеш і волом», — пам’ятаєте цю народну мудрість? Це насправді так. За зразком почерку людини можна зрозуміти, із ким маємо справу, які особливості й риси характеру притаманні цій людині. «Як це можливо?», — запитаєте ви. Розповімо про все по порядку