Приклад анкети для анонімного опитування пацієнтів стаціонару

Анкетування пацієнтів — хороший спосіб контролювати якість надання медичної допомоги у медичному закладі. Перегляньте та скачайте приклад анкети для анонімного опитування пацієнтів про якість медсестринської допомоги у стаціонарному відділенні.

 АНКЕТА

анонімного опитування пацієнтів
щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду
у стаціонарному відділенні, центрі
КЗ «Зразківський обласний онкологічний диспансер»

1. Чи задоволені Ви якістю обслуговування медичним персоналом приймального відділення при госпіталізації?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

                Зміни у БПР медиків

2. Чи надав медичний персонал повну інформацію щодо правил перебування пацієнтів у лікувальному закладі під час Вашого надходження у стаціонарне відділення/центр?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть, яку саме інформацію Ви не отримали від медичного працівника:

               

               

3. Чи задоволені Ви професійним рівнем роботи медичної сестри ,(ПІБ медичної сестри), яка надавала сестринський (медичний) догляд?

  • так
  •  ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Не ознайомили з правилами медсестринського догляду.
  • Не повідомили можливі наслідки під час проведення медсестринського догляду.
  • Невчасно здійснювали маніпуляції, процедури.
  • Не повідомили достатньо інформації про проведені маніпуляції, процедури, обстеження, правила прийому ліків.
  • Інше:              

4. Чи задоволені Ви роботою молодшого медичного персоналу (санітарки)?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Персонал грубий, байдужий, не враховує побажання пацієнта.
  • У палаті та санвузлі прибирають недостатньо часто.
  • Інше:        

      

5. Чи задоволені Ви умовами перебування у закладі?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Палату прибирають неякісно.
  • Неможливо проводити гігієнічні процедури.
  • Не влаштовує зовнішній вигляд палати та оснащення у ній.
  • Немає постільної та натільної білизни, рушників.
  • Інше:              

6. Чи задоволені Ви організацією лікувального харчування?

  •  так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Незадовільний санітарний стан приміщення буфету.
  • Невчасно роздають готові страви.
  • Інше:              

7. Чи достатньо Вам інформації, яку надала медична сестра щодо проведення лікувальних та діагностичних процедур, призначених лікуючим лікарем у відділенні/центрі?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

               

8. Чи мають медичні працівники відділення/центру відповідний зовнішній вигляд (медична шапочка, халат, відповідне взуття тощо)?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть, що саме не відповідає вимогам:

               

Вкажіть, що на Вашу думку необхідно для поліпшення медсестринського обслуговування у відділенні/центрі:

  • збільшити кількість медичного персоналу по догляду;
  • поліпшити облаштування приміщень для обслуговування пацієнтів (ванна, душ), місць відпочинку;
  • збільшити час для спілкування з пацієнтами;
  • встановити систему двостороннього аудіозв’язку — переговорні пристрої «пацієнт — медична сестра».

Ваші побажання щодо поліпшення роботи медичних сестер, молодших медичних сестер (санітарок­прибиральниць):          

               

Дякуємо за Ваші відповіді!

Анкета є добровільною.

Відомості, отримані при обробці даних анкети, будуть використані для вдосконалення сестринського (медичного) догляду.

Заступник головного лікаря
з медсестринства                                          
Іщенко                     О. М. Іщенко


Приклад анкети для анонімного опитування пацієнтів стаціонару

Скачайте анкету анонімного опитування пацієнтів

Як набирати бали БПР за новими критеріями

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді