Приклад анкети для анонімного опитування пацієнтів стаціонару

Анкетування пацієнтів — хороший спосіб контролювати якість надання медичної допомоги у медичному закладі. Перегляньте та скачайте приклад анкети для анонімного опитування пацієнтів про якість медсестринської допомоги у стаціонарному відділенні.

Читайте: 

Талон на прийом до лікаря: заповнюємо форму № 025-4/о 

"Документація стоматологічного кабінету"

 АНКЕТА

анонімного опитування пацієнтів
щодо задоволеності якістю сестринського (медичного) догляду
у стаціонарному відділенні, центрі
КЗ «Зразківський обласний онкологічний диспансер»

1. Чи задоволені Ви якістю обслуговування медичним персоналом приймального відділення при госпіталізації?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

               

2. Чи надав медичний персонал повну інформацію щодо правил перебування пацієнтів у лікувальному закладі під час Вашого надходження у стаціонарне відділення/центр?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть, яку саме інформацію Ви не отримали від медичного працівника:

               

               

3. Чи задоволені Ви професійним рівнем роботи медичної сестри ,(ПІБ медичної сестри), яка надавала сестринський (медичний) догляд?

  • так
  •  ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Не ознайомили з правилами медсестринського догляду.
  • Не повідомили можливі наслідки під час проведення медсестринського догляду.
  • Невчасно здійснювали маніпуляції, процедури.
  • Не повідомили достатньо інформації про проведені маніпуляції, процедури, обстеження, правила прийому ліків.
  • Інше:              

4. Чи задоволені Ви роботою молодшого медичного персоналу (санітарки)?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Персонал грубий, байдужий, не враховує побажання пацієнта.
  • У палаті та санвузлі прибирають недостатньо часто.
  • Інше:        

Читайте: "Недовіра у медичному колективі: як побудувати професійні взаємини правильно?"

      

5. Чи задоволені Ви умовами перебування у закладі?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Палату прибирають неякісно.
  • Неможливо проводити гігієнічні процедури.
  • Не влаштовує зовнішній вигляд палати та оснащення у ній.
  • Немає постільної та натільної білизни, рушників.
  • Інше:              

6. Чи задоволені Ви організацією лікувального харчування?

  •  так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

  • Незадовільний санітарний стан приміщення буфету.
  • Невчасно роздають готові страви.
  • Інше:              

Приклад анкети для анонімного опитування пацієнтів стаціонаруЧитайте: "Картка працівника, який підлягає попередньому (профілактичному) медичному огляду"

7. Чи достатньо Вам інформації, яку надала медична сестра щодо проведення лікувальних та діагностичних процедур, призначених лікуючим лікарем у відділенні/центрі?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть причину:

               

8. Чи мають медичні працівники відділення/центру відповідний зовнішній вигляд (медична шапочка, халат, відповідне взуття тощо)?

  • так
  • ні

Якщо «ні», вкажіть, що саме не відповідає вимогам:

               

Вкажіть, що на Вашу думку необхідно для поліпшення медсестринського обслуговування у відділенні/центрі:

  • збільшити кількість медичного персоналу по догляду;
  • поліпшити облаштування приміщень для обслуговування пацієнтів (ванна, душ), місць відпочинку;
  • збільшити час для спілкування з пацієнтами;
  • встановити систему двостороннього аудіозв’язку — переговорні пристрої «пацієнт — медична сестра».

Ваші побажання щодо поліпшення роботи медичних сестер, молодших медичних сестер (санітарок­прибиральниць):          

               

Дякуємо за Ваші відповіді!

Анкета є добровільною.

Відомості, отримані при обробці даних анкети, будуть використані для вдосконалення сестринського (медичного) догляду.

Заступник головного лікаря
з медсестринства                                          
Іщенко                     О. М. Іщенко


Приклад анкети для анонімного опитування пацієнтів стаціонару

Скачайте анкету анонімного опитування пацієнтів

Актуальне в журналі «Управління закладом охорони здоров'я»:

Що таке «графологія», або Підбираємо персонал за почерком

«Написаного пером не витягнеш і волом», — пам’ятаєте цю народну мудрість? Це насправді так. За зразком почерку людини можна зрозуміти, із ким маємо справу, які особливості й риси характеру притаманні цій людині. «Як це можливо?», — запитаєте ви. Розповімо про все по порядку

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді