Набрали чинності зміни до законодавства, які забороняють рекламу електронних пристроїв для куріння та продаж е-сигарет і рідин до них з ароматичними та смаковими добавками. Про зміни розповіло МОЗ.
На які нормативні акти звернути увагу в липні
Зміни набирають чинності 11 липня і передбачають заборону продажу:
- тютюнових виробів з ароматичними добавками (мова йде про енергетичні добавки, вітаміни, кофеїн, таурин; добавки, які роблять викиди диму кольоровими);
- сигарет та тютюну для самокруток (фільтр, папір, капсула яких містить тютюн або нікотин, або смако-ароматичні добавки);
- рідин з нікотином чи без, які містять смако-ароматичні добавки (зокрема, зі смаком фруктів, ментолу чи кофеїну).
Також відтепер повністю заборонена реклама тютюнових виробів, електронних сигарет та рідин до них. Зокрема забороняється і реклама у точках продажу, в інтернеті, на телебаченні, спонсорство на публічних заходах.
Уточнення: залишки продукції виробники зможуть розпродавати ще впродовж року. Законом передбачено штраф за їхню реалізацію особам, які не досягли 18 років, у розмірі 1020 грн, а у разі повторного порушення – 10 200 грн.
Раніше Уряд змінив процедуру публічних закупівель лікарських засобів та медичних виробів.
За матеріалами сайту МОЗ